poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Cześć!!!

Cześć!!! Jestem Frankie, ale to nie jest moje prawdziwe imię :) Frankie to moja ksyfka :) czadowo nie :) miałam być Frankenstein ale to do mnie podobno nie pasowało koleżanki stwierdziły że jestem zbyt dziewczęca i nosze zbyt urocze ciuszki to było potwornie kochane <3 i zaraz po tym weszło Monster High do Polski więc jestem Frankie do dziś :) czadowo nie? :)
Więc mój blog będzie o:
  • Byciu sobą i docenieniu siebie :)
  • Monster High
  • Modzie (uwielbiam modę)
  • Makijażu (I <3 Sephora)
  • Konkursach wiedzy o em ejcz (jakby co o Monster High :) )
  • I pewnie będę was prosić o rady i wyżalać się w trudnych chwilach, prosić o pomoc lekcjach itd. :)
JUTRO DALSZA CZĘŚĆ A JAK NA RAZIE WRZUCAM KILKA FOTEK FRANKIE:
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz